TMNT Shredders Revenge is een totaal radicale beat em up – PAX

TMNT: Shredder’s Revenge is een totaal radicale defeat-em-up – PAX East 2022 preview

TMNT: Shredder’s Revenge is een krachttoer van defeat-em-up-actie achieved geweldige animatie en totaal radicale bewegingen tot je beschikking. Ondanks dat de activity in lange sessies mogelijk repetitief wordt, zal dit waarschijnlijk een spannende nostalgische journey zijn bij volledige release.

Shredder’s Revenge kan op twee verschillende manieren worden gespeeld: een klassieke arcade-achtige run-as a result of zonder RPG-mechanica en een verhaalmodus. Naarmate je verder komt in de laatste, krijg je boosts in aanval en je gezondheid in een RPG-achtig formaat. Het vlees en de aardappelen komen van de pure schoonheid van het gevecht.

Zes helden om als te spelen

1650690164 708 TMNT Shredders Revenge is een totaal radicale beat em up – PAXAfbeelding by using Dotemu en Nickelodeon

Terwijl je door elk stage gaat, word je geconfronteerd met golven van karakteristieke vijanden die recht uit de clearly show lijken te zijn geript. De animaties zijn goed en hun persoonlijkheid schittert op het scherm. Op het instant van schrijven zijn er zes personages die je kunt spelen, waaronder de vier schildpadden in een halve schaal, April O’Neil en Master Splinter. Tijdens mijn tijd bij het spel speelde ik als leider van de groep Leonardo. Elk personage biedt een unieke speelstijl achieved verschillende snelheden en schade-outputs. Als je als een snel personage wilt spelen, wil je misschien inkomende vijanden uitschakelen achieved April, terwijl Leonardo een geweldige allround keuze is fulfilled neutrale eigenschappen.

Het defeat-em-up-genre wordt vaak bekritiseerd vanwege de basisgevechten, maar TMNT: Shredder’s Revenge doet net genoeg om het een knaller te maken om te spelen. Er is de standaard reeks aanvallen, zoals een simpele slag met het zwaard, maar je kunt ook in de lucht springen en een verbluffende zwaardvegen maken terwijl Leonardo de grond raakt. Er is ook een speciale aanval waarmee je kunt samenwerken om een ​​krachtige beweging te maken. Als je dichtbij een vijand komt, kun je ze ook grijpen en rondgooien, waardoor het effectgebied beschadigd raakt. Je kunt ze ook rechtstreeks naar de camera van de sport gooien, web als bij de ouderwetse game titles.

1650690164 121 TMNT Shredders Revenge is een totaal radicale beat em up – PAXAfbeelding by using Dotemu en Nickelodeon

Alles voelt nauwkeurig te controleren in Shredder’s Revenge, omdat elke invoer nauwkeurig is. Het is geen verrassing dat een Scott Pilgrim vs. The Earth-aluin werkte aan Shredder’s Revenge, een even geweldige conquer-em-up. Of die precisie on the net zal worden overgedragen, is een vraag die alleen de tijd zal uitwijzen. Maar als je iedereen op een bank of in dit geval op de congresvloer hebt, wordt het spel nog beter als je samenwerkt om een ​​menagerie van tegenstanders op het scherm te verslaan. De ontwikkelaar heeft ons laten weten dat je twee mensen thuis kunt laten spelen, terwijl de andere twee in je groep online kunnen samenwerken.

More than klassiekers als Turtles in Time gesproken, Shredder’s Revenge is een uitstekende spirituele opvolger, die fungeert als een eerbetoon aan de arcade-spellen die we kennen en waar we vooral van houden.

De moderne animatie die Flinthook-ontwikkelaar Tribute Games toevoegt aan de formule. Elk scherm is gevuld fulfilled particulars met veel verwijzingen naar het bronmateriaal. De omgevingen zijn spannend om te verkennen en de kleurrijke beelden komen echt op het scherm. Terwijl ze tijd doorbrachten satisfied de ontwikkelaars, was het duidelijk dat ze gepassioneerd waren about het onroerend goed, vooral het tijdperk van de jaren 80.

Internet als de toppings van een smakelijk stuk pepperoni, voegt Sonic Mania-componist Tee Lopes een geweldige soundtrack fulfilled TMNT-thema toe aan het spel. Hij voegt een retro flair toe en blijft in harmonie satisfied de rockende muziek van het conquer-em-up style van vroeger.

Ondanks hoe flitsend Shredder’s Revenge is, kan het niet ontsnappen aan de attributen van de defeat-em-up. De moveset voelt beperkt aan en na een uur of zo spelen kan de gameloop oud aanvoelen voor degenen die nog nooit een conquer-em-up hebben gespeeld. De aanvallen zien er in eerste instantie geweldig uit, maar naarmate de tijd verstrijkt, kunnen ze hun glans verliezen. Als er verborgen diepten zijn, waren deze niet zichtbaar in deze preview-create. Daarnaast leken de manager battles veel te makkelijk in de demo die werd voorzien. Er leek bijna geen strategie te zijn voor hun ontwerp.

Desalniettemin kunnen we niet wachten om een ​​paar vrienden te krijgen, een pizza te bestellen en TMNT: Shredder’s Revenge te spelen. De stand op de PAX 2022-beursvloer is continuous druk en fulfilled een goede reden: het is absoluut radicaal, gast. Als je in Boston bent, is het absoluut het wachten waard.

Ubergeek Loves Coolblue

Zou je na het lezen van deze artikel een product willen aanschaffen?
Bezoek dan Coolblue en ontdek hun uitgebreide assortiment.