Sons of the Forest preview pronkt met indrukwekkende AI en een

Sons of the Forest-preview pronkt satisfied indrukwekkende AI en een driearmige gemuteerde metgezel

The Forest was een spel met een eenvoudig strategy van een noodlanding op een schiereiland en de noodzaak om te overleven tegen hordes kannibalen en mutanten. Hoewel er niets baanbrekends aan het principle was, werd het al snel populair dankzij het indrukwekkende spelontwerp en het verhaal dat snel ontspoorde. Eerder kreeg IGN een voorproefje van het vervolg genaamd Sons of the Forest, waar ze enkele van de indrukwekkende AI van de match te zien kregen, evenals enkele van de metgezellen, waaronder een driearmige mutant genaamd Virginia.

Sons of the Forest begint satisfied een soortgelijk concept als het origineel, waarbij je zoon wordt vervangen door een miljardair. Maak je geen zorgen, je maakt nog steeds een noodlanding in een afgelegen gebied vol kannibalen. Zoals te zien is in het voorbeeld, kun je een zoektocht volgen waarbij je de miljardair moet vinden, of je kunt dat gewoon negeren en in je eentje of fulfilled een groep vrienden overleven in een multiplayer-sessie.

Verwant: De 10 beste horrorspellen op Steam

Het maakt niet uit of je alleen bent of satisfied een groep vrienden, je hebt nog steeds toegang tot AI-metgezellen die zich anders gedragen, afhankelijk van hoe je ze behandelt. De eerste metgezel die je krijgt is Kelvin, een soldaat fulfilled een hersenletsel die schriftelijke bevelen zal gehoorzamen. Afterwards kun je een driearmige mutant genaamd Virginia rekruteren. Beide metgezellen zullen hun gewoonten veranderen, afhankelijk van hoe goed je ze behandelt en als je ze niet meer in de buurt wilt hebben, kun je ze gewoon mee naar buiten nemen en ze de behandeling van Aged Yeller geven.

1673366376 335 Sons of the Forest preview pronkt met indrukwekkende AI en eenAfbeelding by way of Endnight Video games

De preview laat ook een aantal indrukwekkende AI van de vijanden zien, aangezien ze anders zullen reageren, afhankelijk van de wereld om hen heen. Sommige vijanden zullen jou en je vrienden gewoon van een afstand willen bekijken, terwijl anderen niet zullen aarzelen om aan te vallen en aan te vallen. Er zijn ook andere vijanden, leiders genaamd, die kunnen beïnvloeden hoe anderen reageren op jouw aanwezigheid. Het lijdt geen twijfel dat deze recreation het potentieel heeft om nog enger te zijn dan de remake van Dead House.

Ten slotte toonde de preview enkele van de indrukwekkende nieuwe bouwfuncties waartoe je toegang zult hebben wanneer de recreation wordt uitgebracht. Terwijl het originele spel vooraf geconstrueerde ontwerpen volgde voor het plaatsen van boomstammen en het bouwen van je thuis weg van huis, biedt Sons of the Forest een meer doe-het-zelfbenadering waarmee je boomstammen op specifieke locaties kunt kappen en ze kunt plaatsen waar je maar wilt. Er wordt veel toegevoegd aan het nieuwe spel en we kunnen niet wachten tot het later on dit jaar uitkomt.

Ubergeek Loves Coolblue

Zou je na het lezen van deze artikel een product willen aanschaffen?
Bezoek dan Coolblue en ontdek hun uitgebreide assortiment.